Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Kryolan..!!

                                                 
                                            KRYOLAN
            
      

               Γεια σας κορίτσια! Όπως σας υποσχέθηκα , ένα ειδικό αφιέρωμα στα αγαπημένα μας προϊόντα της Kryolan. Έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα τα προϊόντα και μπορώ να πω ότι είναι απίθανα. Τα μολύβια είναι υπέροχα , αν και στην αρχή ήμουν λίγο δύσπιστη όσο αφορά το αποτέλεσμα που θα είχαν άλλα όταν τα δοκίμασα τα λάτρεψα όπως και τα υπόλοιπα προϊόντα βέβαια.


Τα κραγιόν και τα lip gloss μπορώ να πω ότι είναι υπέροχα , από την υφή τους μέχρι και το άρωμα τους.




Οι σκιές άπλα καταπληκτικές. Μπορώ να πω πως σε σχέση  με τις άλλες σκιές που έχω δοκιμάσει αυτές είχαν μεγαλύτερη διάρκεια. 


Makeup, ρουζ , πούδρες και concealer , κορίτσια δεν έχω λόγια απλά τέλεια.








Πινέλα , όσα έχω δοκιμάσει τα λάτρεψα!



Λοιπόν αυτά , όπως παρατηρήσατε δεν είπα κάτι αρνητικό γιατί πολύ απλά τα λάτρεψα τα προϊόντα (όσα έχω δοκιμάσει). Έμεινα πολύ ευχαριστημένη, και όσες δεν έχετε δοκιμάσει τα συγκεκριμένα προϊόντα ευκαιρία να το κάνετε...!! 




                  Σύντομα κοντά σας με ένα ολοκαίνουργιο spot..!!

















  





    




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου